söndag 3 mars 2013

Löp och Parningar!!

Tänk vad hundarna kan spela en ett spratt :-) Man tror man har allt planerat men sen blir det aldrig som man tänkt. Wilma hon skulle löpa nu i Februari och så långt är vi på banan, sen tänkte ju även para Penny som skulle löpa nån gång april-Maj. Blir lagom tid emellan tyckte jag, hmm. Vad händer jo en dag efter att vi parat Wilma så börjar Penny att löpa 3 månader, grrr. Tycker det blir för tätt så då får jag planera om. Tänker då och funderar i ett par dar och bestämmer mig för att Agnes som löper i mitten på Juni blir en bra tid. Ha tji fick jag, i förrgår märker jag att även hon 3,5 månader innan hon ska löpa har börjat att löpa även hon :-( Hmm ännu mera funderande den ända jag har nu är Mimmi, så nu hoppas vi det dröjer lite innan hon löper. Men man kan ju tydligen aldrig veta :-)

Har fått lite bilder på Liljeblomman's hundar också alltid lika roligt blir så glad.

Liljeblomman's Yamaha Midnightstar "Alma" syster till våran Agnes

 
Liljeblomman's Irma "Molly" och Liljeblomman's Fanny "Fanny" Båda döttrar till Wilma i olika Kullar.

 
Liljeblomman's Ivan"Oliver" Son till Wilma och bror med Molly och Hayabousa.

Liljeblomman's Jason "Moses" Helbror till Penny och Wilma


Liljeblomman's Fideli "Ronja" Dotter till Wilma och Syster med Fanny högre upp.

 
Liljeblomman's Isidor "Hayabousa" med sina kompisar i familjen.  Också son till Wilma och bror med Molly högre upp.


 
Liljeblomma's Edward "Balou" Son till Penny och Liljeblomma's Klara "Klara" son till Mimmi och Elvis.
 
Liljeblomman's Jacob "Emil" son till Agnes och bror med Leo och Rex
 


 
Liljeblomman's Eros Ramazotti "Eros" son till Penny

 
Liljeblomman's Joakim "Leo" son till Agnes bror med Rex och Emil

 
Liljeblomman's Kevin "Messi" Son till Mimmi och Elvis bror med Klara längre upp.

 
Liljeblomman's Harald "Prinsen" son till Penny och Elvis



 
Liljeblomman's Julius "Rex son till Agnes bror med Leo och Emil

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar